Subject: Sky Tivoli Kagukeskuse parklas 19-22.06
From: "Daniil Kuznetsov | YES! Events" <[email-masked]>
To: "Daniil Kuznetsov | YES! Events" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 00:52:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Informeerime et korraldame 19 - 22.06.2024 Võru Kagukeskuse parklas Sky 
Tivoli lõbustuspargi üritus. Kõik on sama nagu eelmisel aastal.

- Ürituse korraldaja: DK Entertainment OÜ

- Ürituse korra ja turvalisuse eest vastutav isik: Daniil Kuznetsov, +372 
53969002, [email-masked] <mailto:[email-masked]>

- Osavõtjate/külastajate eeldatav arv: 300

- Tagame et kõik atraktsioonid/seadmed vastama selle valmistaja tehnilise 
dokumentatsiooni nõuetele ja olema nõuetekohaselt hooldatud.

 - Üritusega ei kaasne erakordne liikluse ümberkorraldamine.

- Tagame tuletõrjetehnika vaba juurdepääs tuletõrjehüdrantidele, hoonetele 
ja rajatistele.

- Tagame ürituse ettevalmistamisel, selle ajal ja ürituse järgselt heakord - 
koristada kasutatavale alale sattunud toiduained ja lahtine praht.

- Ala koristame lõplikult kohe pärast ürituse lõppu.

- Alkoholi ei müüakse

_________________________

Daniil Kuznetsov
DK Entertainment OÜ
+372 53969002
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.facebook.com/yesevents.ee <http://www.facebook.com/yesevents.ee>